Veelgestelde Vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

Als een product op voorraad is heb ik deze dan de volgende dag in huis?

De producten die op voorraad staan en die u voor 17:00 uur besteld heeft u de volgende werkdag in huis. Het voorraad label van een artikel kan afwijken van de daadwerkelijke voorraad in verband met de verkoop in onze showroom. Mocht dit het geval zijn kunnen we over het algemeen leveren tussen 1-3 werkdagen, dit is uiteraard niet altijd het geval. Wilt u de exacte voorraad weten neem dan contact op met de klantenservice. We proberen de voorraad continue up-to-date te houden.

 

Kan ik zonder afspraak langskomen bij jullie?

U kunt bij ons met of zonder afspraak terecht.
Mocht u een demo voor een product willen of een specifiek product willen bekijken dan kunt u hier het beste een afspraak voor maken.
 

Met welke bezorgdienst werken jullie?

Wij bezorgen al onze pakketten met bestemming in Nederland via PostNL. Pakketten naar het buitenland verzenden wij met UPS of DHL. 

 

Kan ik producten retourneren? 

Een product kan geretourneerd worden tegen 20% restock kosten. Neem van te voren contact op met de klantenservice