RETOUREN & GARANTIE
Ben je niet tevreden over je bestelling en wil je deze retourneren? Bij het retour sturen van een product wordt altijd 20 euro handling en verzendkosten berekend. Bij het retour sturen van producten dient altijd het ordernummer vermeld te worden. Spare parts worden op bestelling gemaakt en kunnen niet geretourneerd worden. Andere onderwerpen leggen wij hieronder voor je uit.
Schade Wederpartij dient het product bij aflevering te controleren op eventuele schade. Bij schade dient dit te worden vermeld op de vrachtbief en /of afleveringsbon. Schade dient binnen 24 uur aan aanbieder gemeld te worden. Ontvangen van een verkeerd product Aangezien de afhandeling van de bestelling handmatig wordt verricht is het niet uitgesloten dat hierin een fout wordt gemaakt. Hierdoor kan het mogelijk zijn dat wederpartij een verkeerd product zal ontvangen. U dient binnen 24 uur contact met aanbieder op te nemen door middel van e-mail of telefonisch contact. Aanbieder zal dit probleem zo snel mogelijk voor wederpartij proberen op te lossen. Zending weigering Indien zendingen door weigering van wederpartij of onjuiste verstrekte gegevens van de wederpartij retour komen bij aanbieder, worden bij herzending naar wederpartij driemaal de oorspronkelijke verzendkosten in rekening gebracht (aangezien PostNL ook de retourzending bij aanbieder in rekening brengt). Retour gezonden zaken Aanbieder accepteert alleen retourzendingen waar een schriftelijk overeenkomst mee is afgesloten. Retour zenden van apparatuur kan uitsluitend via een retour nummer die door aanbieder zal worden verstrekt. Aanbieder aanvaardt retour zendingen uitsluitend in originele, gesloten verpakking en in de staat waar aanbieder de goederen naar wederpartij heeft toegezonden. De kosten van het terugzenden van het bestelde zijn geheel voor rekening van de wederpartij.
Fabrieksgarantie In Nederland is de fabrieksgarantie van nieuwe apparatuur voor bijna alle merken 1 jaar. Met vragen over garantietermijn kan wederpartij zich wenden tot aanbieder of wederpartij kan zich bij de desbetreffende fabrikant laten informeren. Defecten buiten het garantiejaar Hiervoor kan wederpartij evt. contact met aanbieder opnemen. Aanbieder kan aan wederpartij een optie aanbieden voor reparatie. |